Współpraca B2B

  • Home
  • Współpraca B2B
Zanim wejdziemy w samą esencję projektu, kluczowym elementem jest nasza oferta. Ten etap jest dla nas niezwykle istotny, więc angażujemy się w pełni, starając się jak najlepiej przenieść nasze koncepcje i założenia na papier. Zapewniamy Klientowi szczegółowy opis oraz jasny przegląd wszystkich istotnych kosztów związanych z projektem.

Takie podejście buduje zaufanie po obu stronach - po uzyskaniu akceptacji oferty jesteśmy pewni, że porozumienie między nami a Klientem zostało osiągnięte. Jednocześnie ma on klarowną wizję tego, z czego składa się jego inwestycja i jakie koszty są z nią związane, co dodatkowo wzmacnia poczucie pewności i bezpieczeństwa.

Analiza potrzeb

Kluczowe etapy oferty

Otrzymując zapytanie od potencjalnego Klienta zbieramy informacje obejmujące specyfikacje, rysunki, modele i wytyczne.

Analizujemy dostarczoną dokumentację i zgromadzone dane.

Tworzymy koncepcję produktu, poszukując optymalnych rozwiązań

Przechodzimy do przygotowania wyceny, gdzie zbieramy oferty częściowe od dostawców materiałów i komponentów i kalkulujemy koszty.

Przygotowujemy ofertę, starając się jak najlepiej opisać założenia projektu i przedstawić podsumowanie cenowe.

Ostatecznie prezentujemy gotową ofertę Klientowi i odpowiadamy na wszelkie pytania.